
Velkommen til årets St.hans-feiring!


I helgen arrangerte vi et e-sporttreff for medlemmer. Opprinnelig var planen å ha LAN-party på Døvehytta, men på grunn av en dobbelbooking måtte vi endre planene. I stedet møttes vi hos Jotunheimen E-sport.
Totalt deltok 10 personer. Kvelden startet med en hyggelig middag på Egon kl. 17:00, før vi dro videre til Jotunheimen E-sport kl. 19:00. Der tilbrakte vi resten av kvelden med gaming og sosialt samvær.
Vi spilte blant annet CS2 og flere andre spill. Stemningen var veldig god, og det var både gøy og sosialt å spille sammen. Arrangementet varte helt til kl. 00:00.
Alt i alt ble det en vellykket og trivelig kveld, til tross for endringen i planene.
Referat av lagleder i E-sport

Ta turen!

LAN-party 22.-24. mai er utsatt 😢
Det har dessverre skjedd en dobbelbooking der noen andre har booket hytta i fjor, så LAN-party blir utsatt til etter sommer!
Heldigvis har lagleder for E-sport alltid en plan B, så det vil bli tur til Jontunheimen E-sport + restaurant lørdag 23. mai🤩
Er du ikke medlem, så lønner det seg å bli det nå for å få fordeler 😉
Er du ikke medlem, må du betale alt selv - gratis å være sosial!🤩 (trenger ikke å sende SMS for påmelding)
OBS! Aldersgrense 14+

🎉 Sosialkveld + fotball + mat = perfekt fredag! ⚽
Dørene åpner kl. 18.00, og det blir salg av varmmat og brus hele kvelden 🥤
Vi viser kampen Norge mot Frankrike på TV 📺
Kom for kampen, bli for det sosiale 😉
(Inngang 30 kr)
Nå er det endelig klart for bedriftsserien utendørs ⚽️
TDIL herrer er med, og sesongens første kamp spilles allerede i morgen 11. mai!
Kampstart er kl. 18:40 på Eberg kunstgressbane, bane B - ta turen for å se og støtte laget!🤩
Vi ønsker alle sammen en riktig god påske 🐣💛
Den 21. mars hadde vi årsmøte i idrettslaget, og det ble velykket med 23 stemmeberettigede medlemmer som ble til 22 ved valg. Årsmøte ble gjennomført på døvehytta "Granly".
Det ble servert pizza og brus, og det var fint sosialt samvær!
Valg av styre og øvrige verv ble gjennomført:
Valg 2026/2027
Leder: Mikal Urgård
Nestleder:Tom Stian U. Halvorsen
Styremedlem: Elise Børseth
Styremedlem: Blend Hamalaw
Styremedlem: Trude Nilsen
Varamedlem: Senjur Jasari
Varamedlem: Beate Hegdahl Solem
Kontrollutvalg
Leder: Øyvind Jakobsen
Medlem: Stian Linn
Varamedlem: Sissel Oline Hegdahl
Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene
Årsmøtet gir styret fullmakt til å finne representanter til ting og møter.
Valgkomité:
Leder:
Medlem:
Varamedlem:
Valg av verv og funksjoner:
Fotball herrer:
Lagledere: Joachim Zielinski og Justin Alfred Solem Hol
Statistikkfører: Stian Linn
Fotball damer:
Lagledere: Beate Hegdahl Solem og Nina Solem Hol
Statistikkfører: Beate Hegdahl Solem
Bowling:
Styret tar ansvar.
Orientering:
Lagleder: Geir Willumsen
E-sport:
Lagleder: Blend Hamalaw
Barne - og ungdomskomiteen:
Lagleder: Sissel Oline Hegdahl
Medlem: Tine V. Granmo
Medlem: Ingrid Grønning By
Døvehyttekomiteen:
Leder: Geir Willumsen
Medlem: Stian Linn
Medlem: Arne Karlsen
Medlem: Arnt Saur
Medlem: Arvid Støyva
Medlem: Marina Irene Mehlum
Vedlikeholdskomiteen:
Medlem: Tom Inge Ovesen-Aasbø
Medlem: Justin Alfred Solem Hol
Historiekomiteen:
Leder: Geir Willumsen
Medlem: Walter Pedersen
Sosiale Medier-komiteen:
Leder: Elise Børseth
Medlem: Smilte Adomenaite
Materialforvalter: Geir Willumsen
Statistikkfører andre idrettsgrener: Geir Willumsen
Fondstyret:
Leder: Ola Sande
Medlem: Arvid Støyva
Varamedlem: Anita Navelsaker Jonsson
Åpen idrettsgren:
Lagleder: Tom Jonsson
Medhjelper: Mikal Urgård
NMH – komite i 2028:
Medlem: Ingrid Grønning By
Medlem: Henrik Andersen
Medlem: Beate Hegdahl Solem
Medlem: Nina Solem Hol
Medlem: Mikal Urgård
Jubileumskomite 2028:
Medlem: Irene Korstad
Medlem: Anita Navelsaker Jonsson
Medlem: Marina Irene Mehlum
Ære – og hederkomite 2028
Medlem: Trude Nilsen
Medlem: Mikal Urgård
Medlem:
Hei!
Årets barneskirenn er dessverre avlyst pga dårlig snøforhold og ingen mulighet til å lage skiløype.
Det vil uansett være sosialt arrangement på døvehytta med annen aktivitet/sosial/frilek fra kl 11-13 🛝🤩
Det vil bli servert pølser og saft til de som deltar, og søndagskafe vil være åpent 👍🏻