I helgen arrangerte vi et e-sporttreff for medlemmer. Opprinnelig var planen å ha LAN-party på Døvehytta, men på grunn av en dobbelbooking måtte vi endre planene. I stedet møttes vi hos Jotunheimen E-sport.
Totalt deltok 10 personer. Kvelden startet med en hyggelig middag på Egon kl. 17:00, før vi dro videre til Jotunheimen E-sport kl. 19:00. Der tilbrakte vi resten av kvelden med gaming og sosialt samvær.
Vi spilte blant annet CS2 og flere andre spill. Stemningen var veldig god, og det var både gøy og sosialt å spille sammen. Arrangementet varte helt til kl. 00:00.
Alt i alt ble det en vellykket og trivelig kveld, til tross for endringen i planene.
Referat av lagleder i E-sport
